Skip to content
Menu
Digital marketing agencija
  • Digitalni marketing
  • Digitalni konsalting
  • Društvene mreže
  • Usluge digitalnog marketinga
  • Kontakt
Digital marketing agencija

Usluge digitalnog marketinga

PPC usluge-profesionalno oglašavanje

Jedan od najefikasnijih načina da stigneš do svojih kupaca i publike jeste da im ponudiš ono što zapravo i traže. To se najbolje postiže PPC oglašavanjem i pozicioniranjem vaših usluga ili proizvoda u sam vrh pretrage na Google-u. Pored toga, u PPC paketima možete naći i kombinovano oglašavanje sa društvenim mrežama kako bi se iz vašeg onlajn biznisa izvukao maksimalan potencijal.

Šta je PPC?

PPC oglašavanje, u direktnom prevodu znači pey per click (plaćanje po kliku) i ono se konkretno odnosilo na search kampanje koje se podešavaju za Google. Međutim, vremenom je Google dobio mnogo novih opcija, gde je search kampanja (kampanja za prikazivanje rezultata u pretrazi) samo jedna od mnogih drugih, a PPC je postao termin koji se koristi kad god treba da se radi plaćeno oglašavanje. 

To konkretno znači da danas, PPC specijalistima sebe nazivaju ljudi koji se bave oglašavanjem na:

  • Google-u
  • Facebook-u
  • Instagram-u
  • itd.

Marketing na društvenim mrežama

Jedan od najboljih načina da stigneš do svojih kupaca i publike jeste plasiranje sadržaja na društvenim mrežama. Ovaj proces se ubrzava ulaganjem u oglašavanje i drugim marketinškim aktivnostima. Marketing na društvenim mrežama još uvek predstavlja jedan od najisplativijih načina reklamiranja, posebno na domaćem tržištu.

Kako ispravno promovisati biznis na društvenim mrežama?

Kada je reč o promociji i marketingu na društvenim mrežama, postoji mnogo različitih pristupa, koji uglavnom zavise od naše namere i potreba našeg biznisa. Većina biznisa oglašava se metodom takzovanog bustovanja postova. Iako nema ničeg pogrešnog u tome, postoje daleko efikasniji načini ulaganja novca u marketing na društvenim mrežama. Dobra promocija biznisa počinje – strategijom. Dobra strategija čini 70% uspeha.

Usluga SEO optimizacije

Želiš da se dobro rangiraš na Google-u, ali ne znaš kako? Poslove SEO optimizacije je najbolje prepustiti profesionalcima, koji umeju da prepoznaju specifične karakteristike tvoje industrije i/ili niše i pomognu ti da stigneš do prve stranice u najkraćem mogućem roku.

Šta je SEO (Optimizacija za pretraživače)?

SEO, odnosno Search Engine Optimization predstavlja skup tehnika, metoda i koraka kojim se optimizuje određeni digitalni tekst. Ove tehnike  omogućavaju nam da na jednostavan način pomognemo Guglu, ili nekom drugom pretraživaču, da prepozna i smesti naš sadržaj na odgovarajuće mesto. Ovo mesto zavisi od reči koju korisnik pretraživača koristi.


Jednostavnije rečeno, ako korisnik pretraživača želi da pronađe “drvene daske za opšivanje kuće” Google će se potruditi da na prvu stranicu smesti tekstove koji su u većoj meri zasićeni ovim pojmom. Naravno, algoritam je tokom poslednjih godina toliko napredovao, da je sve teže rangirati se koristeći takozvane gray hat tehnike. Tajna rangiranja je u dobro napisanom tekstu, i pravilno ispoštovanim procedurama.

Izrada web sajta

Ljudi su vizuelna bića i snažno reaguju na ono što im se dopada. Uz to, formiranjem određenog vizuelnog identiteta vi kupcu i klijentu možete reći mnogo toga o kulturi svoje kompanije. Psiholozi i marketari odavno razumeju da boje i oblici nose određene vrednosti sa sobom i da u ljudskom mozgu aktiviraju određene zaključke na nesvesnom nivou. Primera radi, velika je razlika ako za svoj logo odaberete plavi kvadrat, umesto rozeg kruga. Poslednjih godina, a posebno sa razvojem digitalne tehnologije u grafičkom dizajnu, otišlo se daleko od jednostavnih oblika i osnovnih boja, a glavni cilj izrade vizuelnog identiteta jeste pozicioniranje i isticanje Vašeg brenda.

Benefiti web sajta za biznis

Bilo da pružate onlajn ili oflajn usluge, poslovanje bez web sajta danas je gotovo nezamislivo. Ipak, postoji mnogo kompanija koje ili nisu odavno obnovile izgled i funkcionalnost svog sajta, ili ga uopšte nemaju. A benefiti dobro pripremljenog i razvijenog sajta su brojni:

  • Bolje korisničko iskustvo, što svakako dovodi do bolje konverzije
  • Porast vrednosti brenda u očima korisnika i kupaca
  • Efikasniji rezultati drugih marketinških aktivnosti
  • Bolja prodaja
  • Veći ugled kompanije u očima zaposlenih

Izrada vizuelnog identiteta

Ukoliko želiš da tvoj poslovni instagram profil izgleda usklađeno, profesionalno, pregledno i što je mnogima bitno, estetski lepo – na pravom si mestu! Vizualni identitet je stvar koju mnogo biznisa u Srbiji zapostavlja, a baš on je način da se u moru konkurenata i drugih instagram profila, tvoj pozicionira na pravo mesto i pokupi poverenje kupaca.

Vizuelni identitet i brendiranje

Vizuelni identitet predstavlja jedan od osvnovnih elemenata brenda. Vaša kompanija treba da zvuči, izgleda i ponaša se na način koji će privući i zadržati vašu ciljnu grupu. Zvuči šašavo, ali ljudi se identifikuju sa kompanijama i brendovima, i sve doživljavaju vrlo lično. Upravo zato se marketari i grafički dizajneri trude da specifičnim vizuelnim jezikom privuku targetiranu ciljnu grupu.

Da budemo još određeniji, uz dobar vizualni identitet svaki kupac ili fan će moći da, zbog vizualnih elemenata, sa lakoćom prepozna ko se krije iza nečega i poveže to sa svojim prethodnim iskustvom.

PREDNOST IZRADE VIZUALNOG IDENTITETA

Vizualni identitet služi u svrsi kreiranja prepoznatljivosti za brend koji razvijate. Posebno je važan tamo gde je konkurencija jaka, a mogućnost za sadržaj ograničena – npr. ukoliko radite na razvoju ličnog brenda ili neke uslužne delatnosti. Ovo su neki od benefita koje vizualni idenitet donosi sa sobom:

Prepoznatljiv pristup društvenim mrežama

Brže sticanje poverenja od strane potencijalnih kupaca

Efikasnija izgradnja brenda koji se lako pamti

Ljudi se pre odlučuju da zaprate uredan profil u odnosu na neuredan

Lakša organizacija objava i formulisanje predviđenih aktivnosti na profilu

Povećajte posetu internet stranice sa efikasnim oglasnim kampanjama.
Povećajte broj pratilaca, lajkova i kupaca. Kupci više komuniciraju i pre kupuju proizvode ili usluge ako ostvaruju interakciju sa Vašim brendom.
INFLUENSER MARKETING
Uspostavljamo saradnju u Vaše ime sa uticajnim osobama na internetu – online influenserima u skladu sa strategijom i ciljnom grupom.
Vašoj internet stranici je potrebna SEO optimizacija jer većina saobraćaja koji se odvija preko interneta dolazi sa Google pretraživača.
ODNOSI SA JAVNOŠĆU
Izrada strategije komunikacije, realizacija komunikacijskih aktivnosti, odnosi sa medijima i novinarima…
OGLAŠAVANJE NA INTERNETU
Zauzmite vodeće pozicije na guglu putem Google Ads-a, reklamirajte se na društvenim mrežama i budite prisutni u medijima.
AGENCIJA ZA DIGITALNI MARKETING
  • Kontakt
  • Adresa:
  • Telefon:
  • Email:
©2025 Digital marketing agencija | Powered by SuperbThemes!